Heldag med Veronica Harder :)

Då var det äntligen onsdag, vilket betyder att jag är ledig från skolan :) Egentligen kan jag inte säga att jag är ledig, finns alltid något jag kan göra som involverar skolan och skolarbete, men idag vill jag INTE sitta med det! Jag har bestämt mig för att umgås med en mycket nära och underbar vän ---> VERA :) Vi ska ha en heldag tillsammans, vilket jag har sett fram emot läänge!

Detta ska jag och Vera göra idag:

- Morgonkaffe hos mig om en stund
- Till NOVA och uträtta några ärende
- Styrketräning + kondition på gymmet
- Hem till mig så att jag kan duscha
- Hem till Vera

Väl hemma hos Vera har vi bestämt oss för att laga en god middag tillsammans :) Självklart kommer det bli ett X-antal koppar kaffe också, om jag känner oss själva rätt ;) Nä nu ska jag gå och sätta på kaffet, antar att min snäcka är hos mig när som helst <3

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0