Jimmy blev verkligen glad :)

Kalaset för Jimmy igår blev verkligen lyckat :) Visst är det underbart att umgås med sin släkt, samt sin sambos släkt? Tror att både jag och Jimmy tyckte det ;) Ett STORT TACK till min mamma och Jimmys mamma för all hjälp igår!! Pojkvännen min blev jätte glad för alla sina presenter.. Han fick bland annat: Rakapparat, pengar och presentkort, och av mig fick han 2 par boxer (standard, hihi) + en Iphone docka (dockningstation) HAN BLEV JÄTTE GLAD!! Precis som jag hoppades att han skulle bli :)



Vi hann knappt komma upp i lägenheten förren han gick mannekäng med boxerna för mig ;) Rakappareten skulle testas, samt Iphone dockan! Han var super nöjd, så kul att se!

Nu ska jag dricka mig en kopp kaffe, mums!

07.30-17.15 är det dags för ett jobbepass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0