Metrobloggen vs blogg.se??

Nu är jag sådär tveksam igen.. Har kommit på mig själv att bli de i vissa perioder, fast nu har jag verkligen funderat på det ett tag! Jag är sååå sugen på att gå tillbaka till min gamla blogg som jag hade på metro ----> www.metrobloggen.se/saralofvendahl :) Ni kan ta er en titt därinne om ni vill, då där inte finns något lösenord! Publicerade ett inlägg för en stund sedan, och jag måste verkligen säga att jag gillar det!

- Till skillnad från blogg.se kan man på metro lägga upp en bild, till exempel till vänster och ENKELT justera texten så att man skriver vid sidan om bilden.

- Till skillnad från blogg.se kan man använda riktiga smilysar

- Till skillnad från blogg.se kan man ändra typsnitt + teckenstorlek ENKELT från inlägg till inlägg

- Till skillnad från blogg.se kan man ENKELT ha texten i färg istället för den man valt från början

Detta är bara några av de få saker som man kan göra på metrobloggen.. Jag fick ett mejl från dem som har hand om metro att dem ska ändra en massa och lägga till nya funktioner. Ska invänta dessa nya funktioner och se om dem helt enkelt gör det värt att byta tillbaka!

NU: Dags att fixa dagens middag :)

SEN: Storhandla :( Alltid lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0