Min lediga onsdag

Idag är jag ledig, men har ändå "lyckats" samla på mig massor att göra! Varför har man alltid så mycket att göra på sina lediga dagar? Det är sällan man verkligen är HELT LEDIG när man är ledig... Så tråkigt, men antar att de flesta människor har det så!

Såhär ser min dag ut:


- SOVMORGON!
- Promenera med Zindra
- Äta frukost
- Avverka några samtal

- Plugga
- Renbädda
- Städa
- Promenera med Zindra
- Tvätta
- Träna med Vera
- Laga mat
- MYSA MED MITT HJÄRTA!!
- Promenera med Zindra

Vilken tur att jag har Jimmy, som hjälper mig med det mesta! Plugget kommer ta ca 2 timmar nu, därefter börjar jag damma och renbädda! Dammsugningen lämnar jag till honom när han kommer hem ;) Inte mer än rättvist eller hur? Längtar till Vera hämtar mig 16.15 :) Då är det dags för ett efterlängtat styrkepass! By the Way, så hade jag gått ner 3 hg från förra veckans vägning ( WOW, eller??! ) Aja, bättre att ha gått ner det lilla, än gå upp! Så antar att jag ska vara nöjd :) Nä nu måste jag sätta igång.. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0