Natten på gruppboendet

Då har man jobbat 9 av sina 10,5 timmar, vilket känns såå härligt! Jag har jobbat natt förr, under en hel sommar i nattpatrullen så jag vet hur det är. Speciellt det där med att hålla sig vaken :P Men jag får säga att det har gått mycket enklare än vad jag trodde att det skulle göra! Har haft 2 sega timmar på hela natten, den första mellan 24-01 och den andra mellan 04.00-05.00. Gick ut ett tag runt 04.30 och möttes av massa fågelkvitter :) "Men hallå? Är ni redan vakna, eller så har dem inte ens lagt sig". Runt den tiden (04.30) börjar det även ljusna så smått, för er som inte vet ;) Det var härligt att sitta ute en stund, höra på fågelkvittret och försöka "vakna" efter dvalan jag hade tidigare.. Under de timmar jag inte har haft något att göra har jag passat på att plugga! Fick läst min grupps rättsfall som vi ska ha seminarie övning om på torsdag (8 sidor) Kan passa på att medela er om att det INTE är kul att sitta och läsa rättsfall (regeringsdomar, kammarrättsdomar osv..) 04.00 på morgonen :P Har även renskrivit en del annteckningar från föreläsningarna som var i veckan, skönt!

Summa sumarium: Det har varit en lugn natt. Har tjänat goa pengar eftersom det varit storhelg hela natten + att jag har fått plugga en hel del :) Man kan fråga sig om jag ens har jobbat..?! :P Nu vet jag hur detta stället fungerar, och jag kommer lätt ta fler nätter inne på gruppboendet!

Nu ska jag förbereda det sista jag har "på mitt schema"

07.15 går jag och lägger mig, och sover förhoppningsvis gott till 14.00 :)

ZzzZZzzzZZzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0