Ohhh my good!

När jag loggade in på luwit nu imorse så såg jag att jag hade ett oläst mejl.. Alltså innebär detta att han postade tentorna igår och att jag har RESULTATET I BREVLÅDAN I EFTERMIDDAG!! Shit, vad jag är nervös! Hoppas hoppas att jag klarar den! Hade varit jävligt surt att göra om den helvetes-12-timmars-tentan igen!


2011-04-18

Tentorna postas idag

Som jag meddelade förra veckan så kommer de rättade tentorna att skickas med posten idag, måndag.
Det innebär att ni får dem med posten imorgon, tisdag. Ni som är ovänner med brevbäraren och inte får ett kuvert imorgon, kan höra av er till mig via mail imorgon eftermiddag. Datum för tentagenomgång framgick av schemat. Jag gör inte några personliga genomgångar dessförinnan.

MVH M.K


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller tummarna, det har säkert gått jättebra! :)

2011-04-19 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0