Snart dags för födelsedagsfirande :)

Äntligen är klockan över 15.30! Känns skönt att ha avverkat jobbedag 1 av 2 denna helgen :) Är tvungen att jobba jätte mycket nu i April för att kunna klara av mina räkningar den 27 Maj! Det jag jobbar denna månaden får jag i Maj, och eftersom jag bara får halva beloppet från CSN (NU: 4000 kr ANNARS: 8000 kr) så känns det en aning kärvt i slutet av Maj! Jävla skit, är det! Springa här och jaga jobbedagar för att man ska kunna klara sig precis :S

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och fixa till mig! 18.00 kommer alla gästerna för att fira min älskling :) Han ska även få sina presenter lite senare :P Jag har som många vet redan en väldigt liten tvåa, vilket medför att alla som ska komma ikväll inte kommer få plats! Därför har vi hyrt lokalen här i huset, så att alla får plats :) Super!

NU: Duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0