Snart dax att lägga sig en stund!

Då var powerwalken avklarad för idag! Känns skönt att jag har varit ute och promenerat 3 dagar på rad, det mår kroppen bra av :) Blir inget gym för min del när vädret är såhär fint! Gymmet kan man i så fall ta de dagar det är mulet, blåder eller regnar. För trots att det är vår och påväg mot sommar, så finns det dåliga dagar också! Nu ska jag äta mitt mellanmål, hänga tvätt, damma, städa toaletten OCH SEN ska jag faktiskt sova några timmar! Skulle egentligen jobbat kväll idag 15.30-22.00 men det blev ändrat. Så istället ska jag jobba natten inne på gruppboendet 20.30-07.00! Kan ju undra hur pigg jag kommer vara imorgon 07.00, eftersom jag varit uppe sen 07.00 idag?!



Dagens Mellanmål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0