Tenta resultatet

VILKEN DAG! Tentaresultatet skulle komma via posten idag.. Man kan säga såhär, jag är INTE vän med brevbäraren nu i alla fall! Fortfarande inte fått dagens post, och det känns som att jag är den enda i klassen som inte fått brevet! Mejla vår föreläsare och bad om resultatet, och jag blev GODKÄND! Såå himla skönt :) SOPA 31 är historia!

Såhär har mina poäng delats ut --->

Moment 1: Huvudförhandling = 10 p av 10 möjliga

Moment 2: Vårdnadsutredning = 10 p av 10 möjliga

Moment 3: Tenta = 14 p av 25 möjliga

För att bli godkänd på hela kursen krävdes 27 p

Min sammanlagda poäng blev 34!



Denna fina påskpåse fick jag av Mamma idag :) TACK!! Såå gulligt <3



Min gubbe vs Jimmys gubbe på Nintendo Wii :)



Jag väljer alltid denna super söta gröna varelse när jag kör Mario cart :)

Som det framgår av bilderna har jag och Jimmy spelat lite Wii ikväll :) Super skoj! Förutom det har vi inte gjort så mycket, lagat mat, diskat och plockat undan samt pluggat. Japp de var min kväll!

Hoppas på lika fint väder imorgon, då blir det en morgon-powerwalk!

Kommentarer
Postat av: Annica Nilsson

Grattis du är så duktig med skolan och vi är så stolta över dig<3 kram pappa och annica...

2011-04-20 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0