Tisdag och strålande sol :)

Vilken härlig dag det har varit idag :) Minst 20 grader i solen och nästintill helt vindstilla.. AS tråkigt att sitta på föreläsning i skolan bara :( Men som tur är gick vi bara 9-12, värre blir det imorgon då jag går 9-16! Var sjukt trött när jag kom hem från skolan, kände bara för att lägga mig ner och sova. Som tur är så gjorde jag INTE det! Powerwalkade i 1 timme utomhus, och fick en snygg (not..) bränna på köpet ;) Kände mig mycket piggare efteråt... Nu är strax dagens middag färdig ---> Lasagnette med en god grekisk sallad!

Om någon undrar varför det blir såligt med uppdateringar här på bloggen så beror det självklart på det fina vädret, men även för att jag har min IPHONE PÅ LAGNING!! Snyft ;( Får förhoppningsvis hem den i början på nästa vecka, och då ska jag bombadera bloggen med mina mobilbloggar igen ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0