Dagens inköp!

Även idag har jag varit ute och SHOPPAT! Vart får jag mina pengar ifrån? Ja det undrar jag också ;) Nä, men jag har faktiskt haft en del slantar över denna månaden, så just därför passar jag på att unna mig! Även om man innerst inne vet att man kanske skulle tagit och sparat, så går det bara inte!! Inte när man ser alla dessa underbara vårkläder samt vårskor i affärerna :) hihi.. Blev i alla fall en tur till centan, då jag skulle lämna in min Iphone på lagning, handla cider till helgen samt byta mina tygskor som jag handlade på DIN SKO förra veckan! Fick gjort allt jag skulle, plus lite till ;)



Tidigare hade jag ett par svarta tygskor, tycker att färgen passar i stort sett till allt. Men, så har jag uppmärksammat de marinblåa tygskorna lite extra nu under våren, och verkligen fastnat för MARINBLÅTT! Sjukt snyggt, och stilrent! Så ni kan ju gissa hur glad jag blev när jag såg dessa skorna på SCORETT..???! Marinblåa, med röda och vita detaljer och det coolaste av allt ---> RÖD UNDERSULA! Tidigare pris: 350 :- NU: nedsatta till 199 :-

Verkligen som hittat för mig ;)



Denna söta, skjortliknande toppen köpte jag på NEW YORKER för 169 :-



Även detta plagget handlade jag på NEW YORKER för 90 :-
Lägger ni märke till att den är marinblå..? ;)



Handlade även en del cider inför kommande partykväll på lördag :) Satt och tänkte efter när jag sist drack alkohol, och vad jag kan komma på så var det senast i slutet av Januari! INTE LIKT MIG! Inte konstigt att det vattnades i munnen innan när jag gick på systemet ;) haha... Ska bli gott att äntligen få öppna en, en kall på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0