Min helg --->

Helgen har varit händelserik på alla sätt och vis :) I fredags så var jag, Jimmy och Kenny på invigningen av Mårtenssons bil i Hörby. Jisses vad mycket folk ---> 900 bjudna personer! Kan säga att det var en påkostad invigning, då dem hade lagt ca 2 miljoner kronor på fredagens evenemang! När man kom fick alla tjejer/kvinnor en goodiebag som bland annat innehöll jätte fina servettringar samt första säsongen av SOLSIDAN, tack för det! Sen bjöds det på italiensk buffe och massor av dricka till det. Anna Hertzman och Pernilla Wahlgren var de två artister som uppträdde :) Sist men inte minst så BJÖD Mårtenssons bil på skjuts hem med taxi för ALLA som ville det! Haha, helt sjukt! En väldigt trevlig kväll, minst sagt ;)

06.00 ringde klockan på lördagen :( Dags att pallra sig upp från sängen och bege sig till jobb (7-15) Inget jag såg fram emot precis! Men vad gör man inte för de där extra slantarna? Efter jobb hoppade jag i duschen och därefter körde jag och min älskling hem till Mamma och Lars för att avnjuta en god LCHF middag :) JÄTTE GOTT! Senare på kvällen blev det film ---> Jackass 3D :) haha, ja vad kan man säga? Jag tyckte att den var väldigt rolig emellanåt, och lite barnslig emellanåt men helt klart värd att se!

Igår tog jag och Jimmy oss en välförtjänt sovmorgon :) Åt en god frukost samtidigt som vi tittade på TV! Runt 11.30 begav vi oss ut till centan för att uträtta lite ärende.. Hade planer på att köpa ett NINTENDO WII, och så blev det också! Wiieee :) ÄNTLIGEN har jag mitt wii :) Eftersom jag och Jimmy sparar pengar varenda månad, och att de änsålänge "bara" har gått till väldigt nödvändiga saker så kände vi för att unna oss något som vi verkligen tycker är kul, och har velat ha länge! Så ni kan ju gissa vad vi gjorde igår kväll? Spelade både tennis, bowling och DET BÄSTA ----> Mario Cart :) Såå skoj!



Detta paketet köpte vi, fick dock köpta till en extra kontroll + ratt :)



Handlade nya trosor på Gina Tricot :) Sjukt coolt att dem är neonrosa!



Halva priset på lotion på HM, ett måste att handla upp sig då!



Detta var min helg :) Underbar, med andra ord! Idag är det måndag och ny vecka. Tack vare att det är UNDERBART väder och solen skiner så känns det inte alls jobbigt ;) Idag är det skola 10-16 därefter ska jag hem och spendera min tid med min lilla familj! Mys mys mys <3 Det kan man aldrig få för mycket av!

Hörs i eftermiddag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0