Besök hos Eve :)

För första gången på väldigt länge sitter jag här framför datan och äter havregrynsgröt, sååå gott! Varm gröt äter jag annars i stort sett bara på vintern, men eftersom det inte är speciellt varmt ute (trots att det är sommar) så antog jag att det skulle fungera bra med gröt idag trots allt. Visst gjorde det de :) Riktigt gott, och mättande! Självklart blir det en kopp kaffe också (kanske ett kokt ägg med?).

Runt 10.00 tiden ska jag hem till Eve och dricka ännu mer kaffe :P Nä, men känner mig faktiskt en aning kass, då jag fortfarande inte har hälsat på henne i sin nya lägenhet!! Hon flyttade ju in i Juni, men IDAG ska jag dit! Bättre sent än aldrig, eller hur Eve ;) Efter besöket hos henne ska jag en vända till gymmet! Nu har träningsvärken lagt sig i armarna, så idag blir det ett styrkepass :)

NU: Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0