Gårdagens shopping-fynd :)

Shopping dagen med Izza igår var väldigt trevlig :) Bestämde oss som sagt för att köra till VÄLA, vilket jag inte ångrade! Jag har blivit trött på både NOVA och Center Syd då man ränner där alltid! Har faktiskt bara varit på VÄLA en gång tidigare, jag vet... skäms på mig :P Hittade massor med fint! Tyvärr handlade jag bara 1 sak på rea, inget som förvånar mig dock! Jag är en sådan människa som ALDRIG hittar mycket kläder på REA!


Tröja från Cubus 199:-


Tröja från Gina Tricot REA 49:-


Somriga färger och en djup urringning i ryggen, det gillas :)


Tröja från BikBok 199:-
(ska vara lite större, och "slapp") Kan bli snyggt till ett par svarta jeans i höst?


FAVORIT SKORNA 599:- Äntligen har jag inhandlat mig ett par goodyear ;)
Har haft ett par tidigare, för många år sedan och det är en av de bästa skorna jag ägt!


2 par jeans från Gina Tricot "Silvia" 199:- st


3 par trosor från Gina Tricot 149:- för 3 st


Tack min finaste Ixxa för en jätte mysig och trevlig shoppingdag :)

Glöm nu inte bort vad vi bokade i början på septemper ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0