Godmorgon allesammans!

Det var riktigt härligt med en sovmorgon idag :) Sov till 08.30 och har inte ens hört när Jimmy gick till jobb, vilket jag annars brukar göra. Har inte heller mått så bra de senaste dagarna (tack till alla er som brytt sig!!), så sömnen har blivit lite lidande faktiskt. Tror verkligen att min kropp/huvud behövde denna sovmorgonen idag! Antog att jag skulle må lite sådär halvt dåligt idag också, så igår skickade jag iväg ett sms till min bästa Sara om hon ville träffas idag, och självklart ville hon det! Känner att jag behöver rensa tankarna och prata av mig lite, och Sara är en väääldigt bra lyssnare! Innan jag ska hem till henne ska jag till gymmet och köra ett pass. Ska bli såå skönt :)

Jag har bestämt mig för en sak: De människor som inte lägger någon energi eller visar intresse för mig tänker jag behandla på exakt samma sätt tillbaka! Detta ska vara en regel till mig, för att jag enklare ska kunna hantera de stunder då jag faktiskt blir ledsen.. Fick ett råd av en person igår "Koncentrera dig på det som är som mest viktigt för dig istället! Man ska aldrig lägga för mycket energi på att truga och försöka... Måste man göra det, så är det något fel" Verkligen ord som värmde mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0