Jobba kväll idag!

Idag är det dags att jobba ett kvällspass, men ska jag vara ärlig så gör det inte så mycket :) Har hittills spenderat mina lediga timmar på ett MKT bra sätt! Ställde klockan på 08.20 för att i alla fall vara uppe när Vera skulle komma.. Hon hade köpt med sig bullar, så både det och kaffe har åkt ner i strupen! Blev äben massa skitsnack på balkongen (tack gud för att du kunde fixa lite uppehåll till oss!) Tack gumman för sällskapet imorse <3

Nu har jag precis avverkat ett samtal med SIS :) Idag hade vi väldigt mycket att prata om, trevligt! Insåg precis att jag inte har så mycket tid kvar här hemma innan det är dags att bege sig till jobb.. 2,5 timme för att vara exakt! Måste hinna duscha, fixa till mig, äta samt promenera med Zindra.

Behöver jag säga att jag längtar till imorgon?! :)

DÅ ÄR DET ÄNTLIGEN FREDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0