Min nya dietplan!

Äntligen har jag en stund över och kan sitta här vid datan och blogga lite ;) Känns som att både fredagen samt lördagen gått i ett! Först jobb och poker i fredags, igår var det ett besök hos JImmys moster i Ljungbyhed som stod på agendan. Vi var hemma ca 23.30, och då var det sängen som gällde direkt. Dagen idag har bestått av lite frukostmys samt en storhandling på Willys! 16.00 ska vi iväg igen ---> Kalas för Jimmys Mamma :) Grattis Ulla (i förskott)!! Ska bli super trevligt! Eftersom jag och Jimmy knappt varit hemma på hela helgen så måste jag erkänna att jag längtar efter min soffa enormt mycket :P Att få krypa ner i den, med en filt på sig och lite godis i handen till en bra film?! Såå mysigt! Hoppas på att vi hinner göra det ikväll!

Förresten, jag har ju glömt att berätta om min "nya diet" som jag sätter igång med på onsdag :) Har nästan gått upp 4 kilo på denna sommaren, och det är INTE ok! Så nu är det hårdhandskarna som gäller från och med onsdag. "Dieten" sträcker sig från den 24/8 2011 - 24/12 2011, alltså 4 hela månader! Har redan gjort upp en plan på hur jag måste chocka kroppen nu i början (den första månaden) så att jag fort kan märka att där händer något! Egentligen ska jag inte kalla det "diet" då jag absolut inte ska byta ut all min mat mot ett viktprogram (ex viktväktarna) Men jag får kalla det "diet" ändå, vet inte vilket annat ord jag skulle kunna använda? det är nästan mer som en träningsplan, som jag stenhårt tänker hålla till den 24/12 2011 :) Lyckades gå ner många kilo + centimeter förra hösten/vintern, så jag hoppas på att jag, även denna kommer att lyckas! Första månaden kommer bli kämpig! Men när jag väl sätter mig för något så brukar det gå ganska bra faktiskt ;)

Nä nu måste jag fixa till mig! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0