Skola? Redan?

Då var sista dagen jobbad på mitt sommarschema.. Känns både skönt, och tråkigt! Jag älskar ju alla mina arbetskollegor, så kommer sakna att inte få träffa er varje dag ;( Som "tur" är så ses vi ju under hösten, då jag med all säkerhet kommer hoppa in och jobba en del :) Shit vad ett sommarlov går snabbt.. Vart har dessa tre månaderna tagit vägen? Jag som var så glad för att det äntligen var sommar och hade så mycket jag ville göra och som jag såg fram emot.. Poof... Borta... Så känns det nu! Vetskapen om att jag ska plugga 2 hårda/jobbiga/roliga och intressanta terminen i sträck gör mig både trött och glad på samma gång. Hur ska jag orka? 2 terminers plugg, massa hemstudier samt jobb var och varannan helg.. Inget vidare! Men vad gör man inte för att få sig sin utbildning ;) Hoppas på att höstterminen går snabbt, för hela våren ska sedan spenderas ute i praktik, och det längtar jag verkligen efter! Aja, nu har jag i alla fall 2 dagars sommarlov innan plugget sätter igång! En sak är säker i alla fall:

----> JAG SKA NJUTA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0