Tisdag

Dagen idag har verkligen gått i ett! Jobbade till 15.30, drack en kopp kaffe med Becciz efter jobb (på jobb, haha), gick raka vägen till kommunhuset för att hämta bilen för att köra till Stävie och hämta min lilla fis som spenderat dagen med dem :) Tack Mamma och Lars för hjälpen! Stannade en stund och fick se hundarna busa, samt bråka ;) haha, sötisar! Därefter körde jag hem och hämtade upp Jimmy ---> DAGS FÖR TRÄNING!

Dagens träning:

30 min crosstrainer = 330 brända kalorier
Styrketräning = 3 Magövningar (12 rep x 3)
Styrketräning = 3 rumpövningar (12 rep x 3)

Trots att jag var trött lyckades jag ta mig igenom detta passet! Puuhh, men jag är nöjd! Efter gymmet har vi ätit middag, duschat samt latat oss i soffan framför det nya programet: True Tallent :) Vad tyckte ni om det? Jag gillar det, än sålänge :P Nu är det strax dags att hoppa i bingen.. Känner mig en aning trött, så jag tror inte jag har några som helst problem med att somna ikväll! Har haft mycket i tankarna idag, bland annat DIETEN som jag börjar på imorgon. Det första jag ska göra imorgon bitti när jag vaknar är att VÄGA mig samt MÄTA mig.. Scary ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0