Träning på hemmaplan!

Nu jävlar ska det bli skönt med en dusch! Har precis avverkat ett av mina "mini-träningspass" här hemma :) Vad gör man när man inte orkar promenera ute pga värmen + gå till gymmet? Jo, man gör som jag gjorde :P Har komponerat ihop 3 olika övningar, mer än så blir det inte! Men det är verkligen fullt tillräckligt..

Övning 1:
Cyklar med benen i luften, rätt så långt ner
(nära golvet, då tar det som mest både i benen och magen)
Jag gör 50 st "cykeltag" med benen vardera, detta görs
sen i 3 omgångar = 150 "cykeltag"

Övning 2:
Det traditionella knäböjen är ett måste att ha med!
Jag gör 12 knäböj på vardera ben, detta görs sen i
3 omgångar = 36 knäböj

Övning 3:
Traditionella situps! Jag gör 12 situps i 3 omgångar = 36 situps

Efter detta lilla träningspass är jag faktiskt rätt trött :P Härligt! Imorgon när jag har mer tid efter jobb ska jag antingen promenera en rejäl runda eller sticka bort till gymmet, vi får se vilket det blir!

Igår när jag pratade med Mamma så bestämde vi att jag, Jimmy och Zindra skulle komma hem till dem idag och umgås lite :) Vi håller på att introducera hundarna för varandra, och jag hoppas att det går lika bra idag som det gjorde igår! Mamma och Lars var så snälla, så dem bjuder oss på middag också när vi ändå är där :P ONSDAGSLYX! Jag är verkligen en människa som uppskattar att vara runt min familj, det är jag glad för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0