Att ta vara på positiv energi :)

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag känner mig som en ny människa full med positiv energi :) Allt jag gör och tar för mig får ett lyckat resultat, och det gör mig såå glad! Jag börjar se slutet av denna terminen, och de sista uppgifterna som har varit såå krävande börjar jag äntligen bli färdig med. Det är en härlig känsla att få "bocka av" en uppgift från skolan - CHECK! Desto fler uppgifter jag bockar av, desto gladare blir jag :) Idag har jag bockat av 2 skoluppgifter :) SOm belöning för det (istället för cigaretten som det varit förr) ska jag värma mig lite mat, och njuta av det i soffan framför TV:n.. När jag ätit upp, och troligtvis är proppmätt ska jag unna mig 30 minuters vila, och ladda batterierna inför bankmötet kl 17.00!

18.15 är det afrodans med Sara och rebecca som gäller :) Wiihhoo!




Kommentarer
Postat av: Becca

Ja, positiv energi måste man ta tillvara på! Den kan man ju leva länge på :-)

Och måndagskvällar med afrodans tillsammans ger också massa bra energi :-) Trots att jag sitter här och är sjukt trött, så har jag ändå massa bra energi i kroppen :-)

2011-12-12 @ 21:46:45
Postat av: Becca

Ja, positiv energi måste man ta tillvara på! Den kan man ju leva länge på :-)

Och måndagskvällar med afrodans tillsammans ger också massa bra energi :-) Trots att jag sitter här och är sjukt trött, så har jag ändå massa bra energi i kroppen :-)

2011-12-12 @ 21:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0