Body pump ikväll :)

Det har varit en väldigt givande dag i skolan idag :) Först hade vi en gästföreläsare från England som föreläste för oss om empowerment (hjälp till självhjälp) i socialt arbete. Sjukt intressant, och vilken ära att få ha honom hos oss! Efter föreläsningen fick han applåder och en present, så jag hoppas att han fick ett positivt intryck av Socialhögskolan i Lund :) Efter föreläsningen åt jag lunch med mina härliga klasskompisar och därefter var det dags för mig och Fanny att hålla i vårt litteraturseminarium som handlade om just empowerment :) Vi lyckas alltid få till så intressanta och givande diskussioner i gruppen, så ett litteraturseminarie hos oss är aldrig tråkigt!

Nu när jag kom hem så har jag velat fram och tillbaka på om jag ska träna idag eller ej.. Bestämde mig ändå relativt snabbt för att jag ville träna, och nu ser det till och med ut som att jag har sällskap också :) Wiihhoo! Idag ska jag testa på Body Pump :) Har bokat ett pass på torsdag också, men eftersom det var de enda passet som lockade idag så fick det bli de! Spännande.. Har jag förutfattade meningar om jag säger att jag "tror" att jag inte kommer palla trycket?! Jag har ju hört av andra som har tränat pump att det är svin jobbigt! men det var CX:en också, och den klarade jag mig igenom :P Nu ska jag byta om, och käka lite frukt innan det är dags att bege sig..



Ser ni som jag spänner min muskel ;) haha!! Nu jävlar ska det tränas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0