Dags för lite dans med vännerna :)

Hemkommen från skolan vid 17.00 ---> Kul? Nope.. Trots en lång och intensiv dag i skolan så är jag ändå glad :) Ska bli super kul att dansa afro idag! Har 2 vänner på gruppträningen också, vilket gör det hela roligare. Förr var passen 30 minuter långa, men nu har dem utökat till 1 timme. Känns som att jag kommer vara DÖD när kl är 19.10 :P Jag vet att kroppen mår bra av träning och att få svettas, så jag ska ge järnet!

Efter träningen blir det duschen och därefter plugg :S Har en uppgift som ska skrivas, senast imorgon. Så gör jag den idag, så är jag helt ledig imorgon kväll :) Alltid något!

Hade ett väldigt givande samtal igår.. Har funderat massor kring allt vi pratade om, och det känns som att jag börjar förstå. Ibland blir det inte som man tänkt sig, helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Becca

Vi tar afro på måndag igen! ;)

2011-12-05 @ 23:22:57
Postat av: Sara :)

Klart vi gör!! :)

2011-12-06 @ 06:46:57
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0