Hejsan alla läsare :)

Nu är jag precis hemkommen från skolan, skönt! Nu har jag en lånledighet att se fram emot (fre-sön) men tyvärr så innebär det mycket tenta plugg för min del, eftersom jag missade att skriva tentan i november månad. Ska bli skönt att även ha den överstökad! Det innebär att jag istället kan lägga all energi och fokus på mitt examinationsarbete som ska vara inne senast den 5 Januari. Men jag ska försöka få arbetet klart tidigare, så att även jag kan få njuta av lite julledighet :) Alldeles strax kommer söta Vera hem till mig på kaffe och skitsnack! 18.00 är det dags för oss att köra body pump, ska bli spännande att se om jag ens kan ta mig igenom hela passet! Som sagt, det återstår att se :)

Hörs senare igen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0