Julafton 2011

Idag är det som sagt Julafton, och jag måste nog hålla med de flesta om att julstämningen inte riktigt infunnit sig. Förra julen hade vi massor med snö och minusgrader, denna julen har vi regn och cirka 4 plusgrader. Men jag får ändå säga att det är rätt så skönt att slippa snön :) Visst är det mysigare och skapar en bättre stämning, men det är också så mycket enklare att ta sig fram och tillbaka till ställen + att jobbar man i hemtjänsten och springer mellan alla vårdtagare utomhus så är man glad sålänge snön håller isg borta! Ändrar väl åsikt den dagen jag får barn ;)

Dagen idag skulle egentligen firas hemma hos Jimmys Pappa. Men efter en del personliga saker som hänt så har jag bestämt mig för att fira min julafton hemma hos faster med bland annat Pappa :) Har verkligen sett fram emot denna dagen länge, och jag tror att den kommer bli såå trevlig :)

God Jul på er alla läsare :)


Kommentarer
Postat av: pappa

Älskar er mina vackra barn...

Ska bli fint att få vara med er <3

2011-12-24 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0