Rökfria veckor = 11 :)

Jag kan knappt förstå det själv att jag har varit rökfri i snart 3 månader! Jag har rökat nonstop sen jag var 13 år, och nu har jag inte ägt en cigarettask på 11 veckor. Jag ska inte ljuga och säga att jag inte rökat en enda cigarett på dessa veckor, för det har jag. Men dessa ynka 5 cigaretter är inget jag bryr mig på! JAG ÄR RÖKFRI och det är det jag ska vara glad över! Men jag ska vara ärlig och säga att det finns stunder då jag saknar cigaretten och vanan att röka! Att vara rökfri känns fortfarande inte som "jag", men det kommer väl :) Praktiken närmar sig med stormsteg, och för den sakens skull är jag såå glad att vara rökfri! Om inget annat ger det ett mycket bättre intryck av mig som praktikant! Nu ska jag och älsklingen äta lite frukost, sen bär det av till Lund :)



Kommentarer
Postat av: pappa

Äntligen,du har hållit ditt löfte som du gav mig en gång i tiden :-)

2011-12-17 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0