Tenta imorgon..

.. och jag börjar bli nervös!! Jag måste verkligen klara denna tentan!!

Ungefär hela dagen har jag gått runt och varit röksugen.. Har inte förstått varför förrens jag pratade med Eve tidigare idag, hon säger till mig att mitt röksug självklart måste bero på mitt tentaplugg + nervositet. Jag tror att jag håller med henne faktiskt! Det är första gången jag pluggar till en tenta utan cigaretter som "hjälp" när det blir lite extra jobbigt. Har även användt cigaretterna tidigare som en belöning på vägen när jag varit duktig. Jag har varken tuggat på godis eller rökt, och det har varit TUFFT (minst sagt..) Men det ser ut som att jag klarat mig :)

Imorgon mellan 08.00-13.00 skriver jag (förhoppningsvis) min sista salstenta!

Klockan ringer 05.40 :S Ush och fy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0