Tentan är över! Äntligen lite jul-ledigt :)

Fy fan vad jag har varit nervös de senaste dagarna + imorse.. Denna tentan har verkligen fått mig "ur balans", genom att jag ständigt (känns det som) har gått runt och haft en klump i magen. JAG MÅSTE KLARA DENNA TENTAN! Jag kan inte ha den eftersläpande när jag snart börjar på praktikterminen! Trots svåra frågor och några missar så känns det ändå bra :) Jag skrev så pass mycket på de frågorna som jag var mer säker på, så jag hoppas att poängen där räddar mig :) Hoppas hoppas hoppas!!

Efter att ha skrivit tentan så gick jag på min jul-ledighet :) Den kunde inte inledas bättre --->Kaffedejt + träning med Vera :) Det blev 1 timmes blandad styrketräning för mig, vilket såhär i efterhand känns underbart skönt! Tack för idag gumman, har verkligen haft några mysiga timmar med dig <3 Hoppas även att vi kan slå slag i saken med våra planer snart också :) Längtar redan!!

Nu ska jag hoppa i duschen och därefter bara njuta av min ledighet och vetskapen om att jag har SOVMORGON imorgon! Ska bli så härligt att i alla fall få sova till 09.00 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0