Dagens träning

Då sitter man här igen och har avverkat dagens träningspass :) Gott samvete kan man också kalla det! Idag prövade jag en ny variant när jag powerwalkade i slutet. Istället för att ha 2% lutning så skippade jag lutningen helt! Får så himla ont i mina benhinnor när jag har lutning, och det var riktigt skönt att vara utan det idag :) Kändes inte så hemskt, jag går bara miste om 18 kalorier utan lutningen. Men det kan det vara värt, med tanke på att jag inte fick ont i benen! Nu blir det i alla fall lite fika för min och Veras del :) Och självklart massa kaffe efter fikan!



40 min styrketräning med fokus på armar, axlar och övre rygg

30 min powerwalk 6.0 speed = 210 brända kalorier

Kommentarer
Postat av: J

Behöver inte va benhinnan. Sitter en muskel på framsidan av skenbenet som ibland gör ont (känns som benhinneinfl.) Prova att stretcha ordentligt efter träning.

2011-02-15 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0