Dansgala i April :)

Som ni kanske har märkt så har jag haft NADA tid för bloggen idag! Jag och Jimmy hade ju bestämt att vi skulle köra och storhandla. Tänkte att vi skulle prova Ica Maxi denna gången, och jag har bara en sak att säga: DET GÖR VI ALDRIG OM!! Det var första gången vi verkligen storhandlade där, och det är inte kul när man "inte känner" affären :S Vi sprang runt som några yra höns och fick typ fråga vart allt fanns! Jag skojar INTE om vi var inne på Maxi i 2 timmar, haha :) Nä gott folk, tacka vet jag hederliga Willis som vi alltid handlar på annars! Dit åker vi i alla fall nästa gång det är dags att fylla upp kyl & frys igen :) Egentligen hade vi tänkt träna på eftermiddagen idag, men efter den "skräckhandlingen" fanns där ingen tid över till träning :( Hade hoppats på 4 träningspass denna vecka, men får nöja mig med 3 :)

Nu har även VI bokat biljetter till Guldkanalens Dansgala som ska hållas på Slagthuset :) Wiiee! Vi var där förra året, och det var verkligen jätte skoj! 4 gigantiska dansgolv, massor av barer och sjukt bra musik gjorde hela kvällen, förra året helt perfekt! Nästan så att jag längtar lite redan nu ;) SJÄLVKLART ska jag och Jimmy dit med Izza och Kenny :) Min bror fick 2 biljetter dit av mig i födelsedagspresent (han älskar Joddla) så festar vi inte med dem innan, så stöter vi garanterat ihop med han och hans kompisar :)



Nu ska jag föna håret torrt, förbereda min väska inför skolan imorgon och sist men inte minst: Unna mig 2 timmar på soffan med min andra hälft <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0