Gäsp.....

Det märks att jag är bortskämd med halva föreläsningsdagar.. Jag är såå trött i huvudet och ögonen så jag funderade starkt på att lägga mig och sova nu när jag kom hem.. Körde iväg den tanken ganska snabbt, för hade jag gjort det så hade jag verkligen inte kunnat somna ikväll. Det är jobbigt att ha föreläsningar en hel dag 9-16 :S Man koncentrerar sig så mycket och tankeverksamheten går på helvarv, så när man närmar sig slutet på skoldagen så kan man knappt hålla ögonlocken uppe! Som plåster på såren fick vi reda på idag att föreläsaren inför morgondagens lektion är sjuk! TACK för den :) Blir lite plugg på hemmaplan istället då, skönt!

Nu ska jag hålla Jimmy sällskap i köket när han lagar middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0