Jimmy är verkligen en hjälpsam sambo :)

Jag måste nog ha världens bästa pojkvän..?! hihi <3 Sitter här nu och tänker tillbaka på dagen som gått. En mer hjälpsam sambo får man leta lääänge efter! Finns många anledningar som gör honom till en av de hjälpsammaste människorna jag mött, här kommer några:

Har jag varit ute med Zindra på dagen så:
tar Jimmy henne de resterande 2 gångerna hon ska ut på kvällen.

Har jag förberett maten så:
hjälper Jimmy mig att laga den.

Har jag fixat det mesta med maten så:
ställer Jimmy sig och diskar upp diskberget.

Fixar jag och donar här hemma så:
gör alltid Jimmy något annat vettigt.
(så som hänga upp tavlor, rensa på vinden osv..)

Har jag städat och tvättat så:
tar Jimmy på sig veckohandlingen.

Skulle kunna rabbla upp minst 10 saker till! Är så glad och lycklig som får ha denna människa i mitt liv! Vi passar varandra som "handen i handsken" och som jag sagt tidigare, finns ingen som kan göra mig så lycklig som du Jimmy <3 Älskar dig mer än ord kan beskriva!


Kommentarer
Postat av: Jane

Visst e det härligt!! Känner igen den känslan! =)

Kram Jane

2011-02-16 @ 01:18:32
Postat av: Anonym

Toffel

2011-02-16 @ 07:38:38
Postat av: Trogen läsare

tycker verkligen inte att det är att vara såkallad "toffel", min man är precis likadan och vi tycker att det är viktig del i ett fungerande samliv att man hjälps åt med allt i hemmet och vardagen. Man visar bara varann uppskattning genom att hjälpa varann med olika saker :) så jag tycker bara att du ska vara glad att du oxå har lyckats fånga en man som vågar och kan visa uppskattning och kärlek :)...sköt om dig och var glad för vad du har :)

2011-02-16 @ 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0