Mys med finaste <3

Får tacka Izza för en härlig förmiddag/eftermiddag tillsammans :) Först blev det träning och därefter massa kaffe och skitsnack! (Det vi är bäst på helt enkelt.. hihi) Vi gjorde en rolig sak idag, kollade igenom hela min gamla blogg som jag hade på metro. Hahaha, vilka inlägg och vilka kommentarer ;) Skit kul att sitta och läsa alla gamla inlägg och få tillbaka minnet om vissa saker.. Som jag te.x tjatade om hur många dagar det var kvar till Thailandsresan med Izza osv.. Vad man hittade på under sina 5 månader som singel :P Fick oss många goa skratt!

Nu är i alla fall min älskling hemma hos mig! Saknat honom till tusen! Strax ska vi sätta igång med dagens middag som blir pytt i panna med stekt ägg, sådär gott men vad gör man inte för att få den där variationen?! Blir nog ett par avsnitt TRE KRONOR också om jag känner oss rätt ;) Har "bara" 10 avsnitt kvar att se på HELA serien! Helt sjukt, har tittat på hela TRE KRONOR och det har tagit oss ca 6 månader!

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0