Simons 20 års kalas :)

Jag hoppas innelrigt att Simon tycker att hans födelsedag blev lika lyckad som jag :) Allt tack vare Mamma och Lars som hade fixat det så bra med ALLT! Det bjöds på mycket god mat ----> kyckling i pestosås med pasta och en god grönsallad + hemmagjord daimglass till efterrätt och massa smågodis :) Simon blev såå glad för alla sina presenter! Var lite nervös tidigare att han inte skulle gilla min och Jimmys present, då vi har köpt biljetter till Dansgalan på Slagthuset där hans favorit band ska spela ---> Joddla med Siv :) Det var verkligen kul att se hur glad och nöjd han blev, hihi :) TACK allasemmans som var på Hildingsväg igår och gjorde Simons 20 års dag till ett härligt minne!




















Då var det redan söndag :S De lediga helgerna går alldeles för fort! Idag har jag och älsklingen inget speciellt inbokat förutom att vi måste ut till Lödde och storhandla.. Ett väldigt tråkigt måste! Kom på precis att jag måste betala de där förbannade räkningarna också, vilket är ännu ett TRÅKIGT måste..

Hörs sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0