YES!!

Äntligen har jag läst ut civilrätten på 347 sidor! Så gött :) Har tagit mig ca 2 veckor, eftersom jag läst lite då och då.. Men idag gav jag mig FAN PÅ att jag skulle läsa ut de resterande 80 sidorna jag hade kvar, och vips så är dem utlästa! "Tyvärr" har jag massor kvar att läsa.. Nästa bok jag tänkte läsa heter Introduktion till straffrätten, och som tur är så är den boken BARA på 107 sidor vilket gillas skarpt!

------->

Dock hade jag absolut inte tänkt läsa mer just nu! Är helt trött i huvudet efter all läsning, så jag tänkte snart bege mig till gymmet för ett styrke/konditionspass :) TYVÄRR blir det ensamträning idag då min träningspartner inte mådde bra :(

Sooo long bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0