<3 Kärlek <3

Ibland tycker jag att det är konstigt.. Ibland inte.. Jag är verkligen upp över öronen förälskad i Jimmy <3 För varje dag som går tycker jag om honom mer och mer, jag kan nog ärligt säga att han är något av det bästa som någonsin har hänt mig! Som idag, vi har varit ifrån varandra i stort sett hela dagen och det enda som finns i mina tankar är HAN! Är det konstigt att känna så efter 1 år tillsammans? Inte i detta fallet i alla fall ;) Har saknat honom massor, men snart kommer han hem till mig <3 Fick ett sådant underbart sms av honom tidigare, där han bland annat skrev att han älskade mig och vår lilla skit-fis, hans familj <3 Kan man bli mer lycklig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0