Dagens träning

Eftersom jag inte ska träna imorgon eller på onsdag så körde jag järnet idag! När jag skriver att jag körde järnet så undrar ni kanske vad det innebär eftersom jag kör samma styrkepass varje gång? När jag kör järnet så menar jag att jag lägger på fler tyngder och verkligen maxar allt vad jag kan! Kändes riktigt skönt att träna idag :) Det gäller att verkligen ligga i de dagar man kan :P



40 min styrketräning med fokus på ben, nedre rygg och mage

30 min powerwalk 6.0 speed 2% lutning = 228 brända kalorier

Kommentarer
Postat av: J

Hur kan du powerwalka på 6ans speed? Eller det är olika på olika löpband? Om jag har det på 6an så måste jag springa! På det löpbandet jag tränar på så springer jag redan på 5an.

Lär mig.. hur går man så snabbt?? =)

2011-01-24 @ 20:08:17
Postat av: Sara

Ja du, det är nog olika från band till band! Jag går i rask takt, med lutning. Det hade räckt att jag hade skruvat upp lite, till kanske 6.3 - 6.5 så hade jag fått springa! Men 6.0 fungerar precis så att jag kan gå raskt utan att hålla i mig :)

2011-01-24 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0