Dags att sätta igång och plugga!

Nu i flera dagar har jag varit irriterad. Egentligen kan jag inte sätta "finger på" vad det är som jag är irriterad på, eller vad som har utlöst min irritation, jag bara är det.. Det kan ha varit en sådan liten sak som när jag tappade min penna i golvet - "OHHHH fan då" (suck och stön) Vem reagerar normalt så? Har faktiskt tyckt synd om Jimmy som har fått "stå ut med mig" och mitt humör denna vecka! Tänker jag lite mer ang min irritation så kan jag tänka mig att det beror på en massa småsaker, som efterhand byggs upp till något gigantiskt! Aja, nog om de..

Har pratat med en klasskompis nu på förmiddagen ang huvudförhandlingen som vi ska gå på för att klara MOMENT 1 på delkurs 1 :) Hittade en del "intressanta" mål, och redan på tisdag nästa vecka kommer vi att befinna oss på tingsrätten i Malmö. Ska bli spännande :) Har ju varit på en huvudförhandling tidigare (högstadiet el gymnasiet, kommer inte ihåg) och det var väldigt intressant!

Nä nu får jag ta mig i kragen och börja plugga! Just nu håller jag på att beta av denna boken --->

Intressant? Sådär

Rolig? Absolut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0