Dags att sticka till gymmet!

Efter allt syndande hemma hos Vera och Sonny igår så bestämde jag mig redan när jag la huvudet på kudden att jag skulle träna idag! Vaknade upp och kände mig mindre motiverad :S När man vet att man ska jobba hela kvällen 15.30-22.00 så lockar soffan mycket mer än träning! Men efter lite funderingar så bestämde jag mig för att jag SKA dit! Så om 30 min beger jag mig till gymmet :) Ska träna på ett annat sätt idag hade jag tänkt mig. Fick en massa tips sist jag var där om hur man bäst bygger upp myskler och förbränner fett! Tänkte göra en sådan variant idag :)

Hörs sen igen :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter intressant! Vill du berätta mer? Aldrig fel att bränna mer fett och bygga muskler;)

2011-01-18 @ 14:04:20
Postat av: Alexandra

Låter intressant! Vill du berätta mer? Aldrig fel att bränna mer fett och bygga muskler;)

2011-01-18 @ 14:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0