Godmorgon alla kära läsare :)

Det verkar nästan som att jag är på strålande humör i rubriken, tycker ni inte? Vet inte om så är fallet, faktiskt! Visst är jag glad och sådär, men dagen idag känns faktiskt kanske jobbig.. Blir hämtad om ca 1 timme, och då är det skola som gäller mellan 12-16 (mindre skoj, då jag inte gillar att vara i skolan sent på eftermiddagen!) sen ska jag raka vägen hem och tvätta och städa. USH för städedagar!! Men eftersom Jimmy hjälper mig så går det nog ändå rätt så snabbt :) Längtar däremot till imorgon då jag är LEDIG! Har inte heller fått något jobb i helgen så änsålänge ser det ut som att jag är ledig fredag, lördag och söndag :) Eftersom dagen idag är fullspäckad (av diverse tråkigheter) så har jag bestämt mig för att skita i träningen, kroppen behöver som sagt lite vila den också! Men självklart ska jag träna imorgon igen, så den där "vilan" infinner inte sig särskilt länge ;)

Nu ska jag snygga till mig lite (fixa hår + smink)

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0