Inringd!

Jag måste med säkerhet vara en av kullagårdens bästa vikarier?

Tidigt i veckan fick jag ett mms från vikariebanken att dem behövde folk på gruppboendet idag mellan 07.00-20.30! JA, tänkte jag och ringde direkt. Då hade precis en annan vikarie hunnit före, så hon fick den!

"fan då, jag som jätte gärna ville ha hela den turen"


Tittar på telefonen imorse 08.00, och ser att jag har fått sms från vikariebanken om en tur inne på gruppboendet! Ringer upp och frågar om de är vikarien som sjukat sig, Japp de var de! Haha.. Jag sa till dem i telefonen:

"Där ser ni, ni skulle tagit mig som vikarie istället! Då hade ni aldrig haft detta problemet idag! Men tyvärr så kan jag bara jobba halvdag idag, 09.00-15.00"

Hur dem löser kvällen vet jag inte! Det jag menar är att jag ALDRIG är sjuk! (peppar, peppar!!)

Jaa, jag måste nog vara en av kullis bästa vikarier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0