Massa loppissaker!

Då börjar söndagen och helgen närma sig sitt slut :( Alltid lika tråkigt när en ledig helg är förbi.. Idag har vi fixat med alla våra loppissaker.. Puuh! Har rensat ut 3 hela papperspåsar med kläder och annat skit från klädkammaren, samt rensat uppe på vinden! Sammanlagt har jag ca 10 papperspåsar fulla med saker. Jimmy har lyckats samlat ihop typ 9 lådor med hans "skit". Nästa helg är det som sagt dags för LOPPIS :) Vi ska stå inne på marknadsbörsen i Malmö. Undrar dock hur vi ska få plats med allt i bilen? Är glad för att Jimmy har en combi, men i detta fallet kanske inte ens det räcker? Ska bli kul att sälja av allt, hoppas på att dra in en del pengar också! Kan verkligen behövas för våra framtida planer ;)

Nu ska jag hoppa i duschen! Skola imorgon....


Kommentarer
Postat av: Nenne

Det är sjukt hur fort man samlar på sig saker..Vi stod på loppis i sept tror jag det var och hade ÖVER mycket saker..två fulla bilar..men nu e vi på god väg med att samlat ihop en massa igen..så vi får nog med stå på loppis snart igen..:)

2011-01-31 @ 16:59:19
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Jag har en fråga som jag hade varit så tacksam över att få svar på; hur bokade ni plats på maknadsbörsen? Jag har ringt till deras nr nu i en hel vecka utan att få tag i någon. Så frustrerande! Med vänlig hälsning, louise

2011-11-27 @ 21:58:10
URL: http://Www.louisesblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0