Shopping med Kattis i Lund :)

Jag vet att jag tjatar, men vilken UNDERBAR dag det har varit idag! Att få träffa Kattis var så härligt och efterlängtat :) Gick som sagt i skolan tillsammans fram till 12.00, därefter lunchade vi på thaimat MUMS :) Som planerat blev det även en massa shopping i stan. Nu när man har börjat plugga så unnar man sig knappt några kläder alls (om man jämför med när man jobbade!) Men idag unnade jag mig lite smått och gott --->

- 2 par nya träningsbyxor/finare mjukis 199 :- st
- 2 par svarta leggings 99 :- st
- 1 grå kofta 199 :-
- BH 149 :-
- 5 par nya trosor 200 :-
- Shampo + balsam 100 :-
- Sminkborttagnings pads 80 :-

Hmmm? Ja det var nog allt! Trots att jag har "unnat" mig idag så har jag ändå inte "unnat" mig sådana kläder som jag egentligen ville ha! Det mesta jag handlade idag var liksom sådant som man behöver, oavsett om man vill det eller ej, typ! Längtar till den dagen då jag verkligen kan UNNA MIG ;) Handla hem 5 nya tröjor, några nya jeans, linne, acessoarer m.m. Att man fyller upp garderoben för att det är kul och för att man har hittat massa snyggt! Men den dagen den kommer väl den också?

Det är INTE lätt att vara student :S

Nu ska jag ta mig en lååång och varm dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0