Tiden bara susar förbi!

Godkväll alla kära läsare (som hittils är 126 st!)

Ikväll har jag knappt orkat göra ett skit! Man blir verkligen helt slut i huvudet efter en dag på jobb, gymmet i 1,5 timme, långpromenad med hunden samt massa iordning-fixande här hemma inför morgondagen ;)

Jag är faktiskt lite nervös inför imorgon.. Första skoldagen på TERMIN 3! helt sjukt, vart har terminerna tagit vägen? Jag har redan pluggat i ett helt år, känns faktiskt som att jag TYP började igår :P Fast så är det väl alltid.. Tänker jag tillbaka på något (som till exempel när jag började på socionomprogrammet i Helsingborg) så känns det som att tiden har gått sjukt fort, om man däremot blickar framåt och har något att se fram emot (som när jag tar examen om 2,5 år) så känns allting som en EVIGHET! Men det jag ville komma fram till är inte att jag är nervös för att jag ska börja "skolan", utan för vetskapen om att man egentligen inte alls vet hur denna terminen kommer se ut! Kommer det bli en hyffsat enkel och rolig termin? Eller kanske den värsta på hela utbildningen? Kommer jag kugga min första juridik tenta? Bla bla bla.. Sådana frågor poppar upp i huvudet på mig såhär kvällen innan terminstart :) Aja, nu vet ni de!

Nu ska jag hoppa i säng! Hörs imorgon gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0