Vägningen

Dagen idag har bestått av en massa plugg och prat i telefonen! Puuhh.. Ringt mamma, ringt Lars, pratat med mäklaren osv.. Tur att jag hann plugga det mesta innan jag började med alla samtal, annars hade jag inte fått gjort ett dugg :S

Fick en kommentar av en nyfiken bloggläsare om min vägning idag: Jag stod stilla, vilket gör mig GLAD :) Hade verkligen ingen självdisciplin förra veckan när det gällde goda middagar och godis så jag är väldigt glad för att vågen visade +-0 idag :) Får hoppas på bättre resultat nästa vecka istället!

Nu ska jag plugga lite till, sen byta om till träningkläderna!

17.00 är det dags för ett styrkepass med mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0