Vikten

Idag när jag ställde mig på vågen blev jag verkligen positivt överraskad :) -0,6 kg är inte fy skam efter en helg fullt av syndande :P Innan julen och nyår var här så trodde jag definitivt att jag skulle ha gått upp på måndagen efter när det var vägningsdags, men så har fallet inte varit, och jag är GLAD!



27 December -0,5 kg

3 Januari -0,6kg


Appen Viktkoll som jag har på min iphone visar nu att jag har 3,6 kg kvar till mitt första mål :) Det kan väl inte vara så svårt att gå ner? NU JÄVLAR SKA JAG KÄMPA!

Om 30 min är det dags för ännu ett styrkepass med Vera, I LIKE IT!

Kommentarer
Postat av: Annica Nilsson

Bra jobbat du har fått upp en bra förbränning även om du "syndar" GRATTIS <3<3<3

2011-01-03 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0