Dags för gymmet!

Tråkigt nog så blev det inget "komedi-tittande" igår :( Filmen som vi planerade att se var inte av särskilt bra kvalitet.. Så det fick bli "skräckisen" I spit on your grave istället. Varken jag, Jimmy eller Vera tyckte att den var särskilt bra. Tråkigt då jag har haft stora förhoppningar, eftersom typ alla har skrivit att den är sååå bra. Men det var den inte!

Betyg: <3 <3 / <3 <3 <3 <3 <3



Alldeles strax ska jag och Jimmy bege oss bort till gymmet. Idag blir det ingen styrketräning, då jag tränade mage/armar igår och ska träna mage/ben imorgon! Bestämde mig för att jag bara ska gå på löpbandet i en timme! Det är bra träning det också :) Blev en hel del syndande igår, så jag behöver verkligen förbränna lite kalorier :P Runt 16.00 ska vi hem till Izza & Kenny där det vankas grllat :) Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0