Igår kväll var jag och Jimmy hemma hos Son...

img_7029 (MMS)

Igår kväll var jag och Jimmy hemma hos Sonny & Vera :) Det var dags att planera lite angående Skara-sommarland trippen som vi ska göra till helgen. Ett stort samtalsämne var just vädret! Tänk om de regnar hela helgen? Vad gör man då liksom? Sitter i stugan och ugglar hela dagen? Därför var jag tvungen att gå in på min väder-app och söka upp staden Skara. Vad den visar ser det ju ut som att solen kommer stråla på oss :) Hoppas bara att de stämmer!


Kommentarer
Postat av: Malin L

Hej Sara, jag har följt vädret ett tag nu... jätte osäkert...ena dagen visar de fint, andra regn.. ska till västervik (hojrock) imorgon med motorcyklen, blir tält hela helgen... hoppas verkligen på sol.. håller tummarna för er med, ha d så skoj =)

2011-07-26 @ 16:09:03
Postat av: Vera

Vi kommer ha minst lika trevligt så som det skulle regna på oss HELA helgen!! Vi har ju varandra =) Puss

2011-07-26 @ 16:35:20
Postat av: Sara :)

Oj, då förstår jag verkligen varför du vill ha fint väder Malin! Vi får hålla tummarna för varandra, helt enkelt ;)



Vera: Jag vet att vi kommer få det skoj, bara det att vi hade fått de ÄNNU roligare om vädret varit fint :) <3

2011-07-26 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0