Mina senaste shopping fynd :)



"Inför skolstarten" :) JAG VET att jag är lite tidigt på det ;) Men vad gör man när det är REA?! 5 kollegieblock för endast 20 kr. Jag kunde inte låta bli, då jag vet hur mycket jag kommer att skriva till hösten!


Mysig tröja från Vero Moda, 159 kr


Somrigt, härligt blom-mönster ;)


Tavlor från Gallerix, även dessa var på REA! 25 kr st, som hittat!


Bikini från Stadium 149 kr /del


Verkligen ÄLSKAR färgerna!! Sååå jag ;)


Eftersom jag har 2 bikini-underdelar här hemma utan överdelar, så var jag tvungen att införskaffa en överdel som jag kan ha till dem. 99 kr från stadium


ÄNTLIGEN har jag en ny almenacka :) Nu jävlar ska det skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0