Nu har jag semester, såå skönt!

ÄNTLIGEN HAR MIN EFTERLÄNGTADE SEMESTER INFUNNIT SIG :)

Kan nog inte förstå det riktigt (än) ?! Har ju egentligen en ledig helg nu, innan den riktiga semestern börjar på måndag. Antar att det känns mer som "semester" i början på nästa vecka när jag inte behöver vana av något alarm! Vilket fall som helst - UNDERBART SKÖNT :) Förra sommaren hade jag "bara" 1 veckas betald semester, men detta året har jag lyckats samla på mig så att jag kunde ta ut 2 veckors betald ledighet.. Känns lyxigt :P Inte många studenter som kan vara hemma med betald semester under sin pluggtid! Är nog rätt nöjd att jag har en fast tjänst i botten, och garanterat jobb varenda månad + sommar :) Idag känner jag mig ganska nöjd med allt faktiskt (för en gångs skull) hehe :P

Efter jobbet idag mötte jag upp min Vera. Hon ville hålla mig och Zindra sällskap i skogen! Det blev en härlig promenad (observera: massor med "skitsnack") på ca 30 min! Efter promenaden körde vi hem till mig, kokade 2 koppar kaffe och satte oss på balkongen för att njuta.. TACK gumman för sällskapet i eftermiddag!!

Nu ikväll har jag och min älskling ätit middag samt varit ute och promenerat i Kävlinge. Skönt att "bara vara". Vetskapen om att vi båda är lediga imorgon gör bara hela saken bättre ;) Nu ska vi slänga oss i soffan och sätta på en film.. Massor med mys och kärlek är ingredienserna för att VI ska må bra <3

Hörs imorgon gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0